Klubben

Et tilbud til normaltbegavede unge på 18 år og derover med ASF på spektret, som  ønsker at deltage i sociale aktiviteter, danne relationer og få en hyggelig og sjov hverdagsaften.
start

Klubben er i gang – du kan stadig nå at være med

Alle oplysninger om Klubaftener, samt opdateringer og vigtige meddelelser om klubben findes på Autismecentervest.dk/klubben

DERUDOVER

Er der en engangsbetaling på jeres klubmedlemskab på 200kr for 10 klubaftener.

Klubaftener er altid om onsdagen, men der kan blive medtaget enkelte andre dage som fx en fredag også, hvis der afholdes specielle arrangementer.

Betalingen kan ske på følgende 2 måder.

1. Betaling kontant i Klubben til Nicklas i danske kroner (Vi tager desværre ikke imod flasker eller rigsdaler)
  2. Via mobilepay til 20685696 – HUSK at skrive i kommentaren hvilket Klubmedlem der betales for(Klubmedlem: Dirty Harry).

Fakta om Klubben:
Antal Medlemmer og Personale

Klubben kan huse 15 medlemmer og har fast 2 klubansvarlige  med autismespecifik viden og erfaring.

Pris for Klubmedlemskab

200kr inkl. moms. for 10 klubaftener. Dette svare til 20 kr pr. gang og betales samlet af én betaling.

Transport

Når Klubben skal ud til arrangementer der ikke foregår på Autismecenter Vest vil der altid være køremulighed fra og retur til Autismecenter Vest

For forældre

Da tilbuddet er for selvtransporterende unge, har vi valgt at stille et tilbud op til forældre og pårørende, hvor vores nabohus holder kaffeklub. Her kan deles erfaring, snakkes, sludres eller dases med en medbragt bog.

Tilmelding til klubben kan ske  via Autismecenter Vest HER

RSS Nyheder fra Klubben
  • Der er opstået en fejl, feedet er sandsynligvis nede. Prøv igen senere.